JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Amatörtouren först ut – här är de kvalade
Moderator
Hästnyheter
Årets upplaga av Falsterbo Horse Show har dragit igång och den första segraren är korad. Alice Nyhus lotsade sin Falabama II S till en...
Hästnyheter
Ännu ett startfält till Falsterbo Horse Show är spikat. Här finns listan över de 71 hoppekipage och de 16 dressyrekipage som har tagit...
Hästnyheter
Unga ryttaren Agnes Olsson från Mora Ridklubb, på hästen Arrac, är en av finalisterna i "Krafft the Tour of Amateurs" som avgörs på...
Hästnyheter
Den populära amatörtouren i hoppning får nu sällskap av dressyren. I sommar rids den första finalen av Krafft the Tour of Amateurs i...
Valp 2024
Övr. Hund What? Varfor skulle Jag inte ligga har dar det ar sa trevligt svalt och dar Jag och valparna hos grannen kan nosa och springa pa varsin...
hastflicka
39 minuter sedan
Svar: 1 056
Visningar: 115 997
Hund
Importera från USA
Övr. Hund Jag har akt med hundar fran USA till Sverige flera ganger och det ar inte alls svart aven om det ar lite bokigt. Eftersom vi inte har...
hastflicka
59 minuter sedan
Svar: 7
Visningar: 585
Hund
Senast tagna bilden XVI
Svar: 463
Visningar: 26 241
Hund
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Varför ens kommentera kring en dressyrhingst om du haft så dålig koll på dressyren?😅
Han har representerat sverige på mästerskap sedan...
MiniLi
3 minuter sedan
Svar: 51
Visningar: 3 723
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Insåg att det är dags att köpa ny hjälm, min nuvarande är fem år gammal. Men inget passar min huvudform :mad:
grodan21
Idag kl 13:49
Ridskoleryttare
Träning Kravlade mig upp på hästryggen i går igen efter ett kort uppehåll. Har skyllt på förkylning och ryggont samt har haft del möten...
cewe
Idag kl 13:30
Svar: 913
Visningar: 96 830
Träning