En undran...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Cronis
  • Startdatum Startdatum
C

Cronis

Vart i all fridens namn kan man söka på russtravarnas info?

På atg går det ju lixom inte... Hjälp tack!

För det första kan du ju vänta mer än i 7 minuter innan du "kräver" att någon ska svara :crazy: Alla bor ju inte här på buke... ;)

Kolla på ponnytravsidorna eller på dom olika rasföreningarnas hemsidor om du kan få vidare hjälp där.... det är den enda hjälp jag kan ge dig, eller prova Pm'a ameo som är inne på det här med ponny

Atg & travsport.se är ju bara för "stor"hästarna

Ursäkta för att jag va för snabb då... Det va lixom inte meningen...
Finns dom som e värre..!

Tack snälla för länken!! Kom dock till Stockholms Privattandläkare förening... :crazy: :bow:

Då ska du nog in på Svenska Russavels Föreningen
Om du söker t.x Altavista sök på Skogsbaggen

Ja, men russtravare asså... Är int eså insatt när det gäller på ponnysidan... Men...

Men gå in på SPTF igen ock sedan kansli,och kontakta Ylva Lagervall,på Hästsportens hus!

Oki... Men det finns int någon direkt länk, som det gör för de stora hästarna. Som inne på atg kan man ju söka sprtinfo. Går inte det med russ?

Nej inte vad jag vet,kanske någon annan vet,du kan väl e-maila Ylva.

Nej, det finns ingenstans på nätet där man kan söka på ponnytravarnas uppgifter.
Dessutom ska man veta att det inte är helt säkert att avelsföreningarna eller sptf lämnar ut ägaruppgifterna heller.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
863
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 652
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ Ett av mina barn, snart 17 har bytt förnamn, det går riktigt bra för oss här hemma att komma ihåg att använda rätt namn och vi jobbar...
2
Svar
26
· Visningar
2 854
Senast: Otherside
·
  • Artikel Artikel
Dagbok 5 augusti, Måndag Personal slutar hela tiden, det går inte lika fort att få in ny personal... Men vi deltagare är lydiga medborgare och...
Svar
12
· Visningar
934
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama