En tråd om får.

Lilljessicah

Trådstartare
Jag vill veta allt man behöver veta för att bli en bra förstagångsägare av 4st får.
Vad behöver jag veta?, och vad behöver jag för att fåren ska få det så bra som möjligt?
Jag vill veta allt om skötsel,utfodring,stängsel,markyta,fårhus osv.

Sv: En tråd om får.

Hej! det är jättekul med får:) mitt tips är att köpa/låna boken FÅR av Erik Sjödin, i den står ALLT, sen kan du fråga om det är nåt särskilt du undrar över, annars skulle det bli ett mkt låååångt svar:)
mvh prillan

Sv: En tråd om får.

Hej! det är jättekul med får:) mitt tips är att köpa/låna boken FÅR av Erik Sjödin, i den står ALLT, sen kan du fråga om det är nåt särskilt du undrar över, annars skulle det bli ett mkt låååångt svar:)
mvh prillan

Aa tack för svar. Boken skall inhandlas. :bow:

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
533
Senast: ameo
·
Lantbruksdjur Hej, jag behöver lite tips och råd, vi har relativt nyligen skaffat höns (Brahma) och det har hittills fungerat bra. Nu har dock tuppen...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: Luff
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
460
Senast: Smulu
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 020

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II