En tråd om får.

Lilljessicah

Trådstartare
Jag vill veta allt man behöver veta för att bli en bra förstagångsägare av 4st får.
Vad behöver jag veta?, och vad behöver jag för att fåren ska få det så bra som möjligt?
Jag vill veta allt om skötsel,utfodring,stängsel,markyta,fårhus osv.

Sv: En tråd om får.

Hej! det är jättekul med får:) mitt tips är att köpa/låna boken FÅR av Erik Sjödin, i den står ALLT, sen kan du fråga om det är nåt särskilt du undrar över, annars skulle det bli ett mkt låååångt svar:)
mvh prillan

Sv: En tråd om får.

Hej! det är jättekul med får:) mitt tips är att köpa/låna boken FÅR av Erik Sjödin, i den står ALLT, sen kan du fråga om det är nåt särskilt du undrar över, annars skulle det bli ett mkt låååångt svar:)
mvh prillan

Aa tack för svar. Boken skall inhandlas. :bow:

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: ameo
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
916
Senast: DarkInNight
·
Kropp & Själ Fick idag tid för operation, för jag behöver ta bort min gallblåsa. Tiden är om två veckor, och i brevet var det med papper där det står...
Svar
7
· Visningar
771
Senast: bollen__
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 950
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • En tråd om bäddar
  • Pankreatit hos hund?