En stjärna har tänts på himlen, alldeles bredvid Rix

Gnist

Trådstartare
Idag har älskade Scott somnat in vid 13 års ålder, så denna julafton tändes det en klar stjärna på himlen och nu är han med Rix där vid regnbågsbron och väntar..

1524617_480257928761483_1635379958_n.jpg

Bilden är från när han var på livets topp :love:

Sv: En stjärna har tänts på himlen, alldeles bredvid Rix

Beklagar :(

Men vad härligt att ha fått ha sin hund med sig i 13 långa år :love:

Jag beklagar sorgen ... och sa extra jobbigt nu till jul ocksa:(

Beklagar djupt er förlust.:(

Men det är fint att tänka att han nu är återförenad min sin kompis som väntat på honom. :love:

Tänker på er. Jag tror att han hade ett underbart liv med dig. Du gjorde allt du kunde för honom och ingen kunde ha gjort mer. Kram.

Vilken vacker vovve! Beklagar verkligen :( men vad fint att ni fick 13 år tillsammans.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 598
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 810
Senast: Amaranthe
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 911
Senast: Milosari
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 046

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka