sockerdricka
Trådstartare
Fyller år idag och fick ett grattis sms tio över tolv inatt från ett okänt nummer. Svarade och tackade på morgonen och försökte få fram vem personen var. Han vägrar säga och skriver uppsatser om hur otroligt vacker jag är, att vi aldrig träffats men han har sett mig flera gånger undet ett års tid
och kan inte sluta tänka på mig. Försöker få fram vem han är, hur han vet mitt namn och så vidare men han säger att han skäms, ber om ursäkt och tjatar om hur vacker jag är.
Tycker det börjar bli riktigt obehagligt då det enda sättet jag kan komma på hur han vet vem jag är måste ju vara genom att han har följt efter mig för att se vart jag bor och sen fått namn, mobilnr och när jag fyller år
Usch vet inte riktigt vad man ska göra. Numret finns inte på eniro och liknande.
Ska man anmäla sånt här? Går det? Han har inte hotat mig eller skrivit något elakt egentligen...men känns ju inte okej det här ändå!
Någon som varit med om liknande? Vad gör man?
Tycker det börjar bli riktigt obehagligt då det enda sättet jag kan komma på hur han vet vem jag är måste ju vara genom att han har följt efter mig för att se vart jag bor och sen fått namn, mobilnr och när jag fyller år
Usch vet inte riktigt vad man ska göra. Numret finns inte på eniro och liknande.
Ska man anmäla sånt här? Går det? Han har inte hotat mig eller skrivit något elakt egentligen...men känns ju inte okej det här ändå!
Någon som varit med om liknande? Vad gör man?