En riktig JR (HUND 2004)

Iddefixen

Trådstartare
Är så otroligt glad! Lilla vovven mönstrades på Stockholmsmässan idag, och blev godkänd. :banana: :bump:
Nu var inte kraven så höga, men iaf!!!
Många har kommit fram och tyckt att vår lilla kille är riktigt fin..oj vad stolt man blir! :D

Hur har det gått för er andra som varit på HUND 2004? Någon som kammade hem BIS-titeln? ;)

Sv: En riktig JR (HUND 2004)

Vad skoj för er! grattis! :bump:

Jag var förövrigt där som publik.
Mycket trevlig dag måste jag säga! :)

Våran hund blev bäst i rasen och det är ju kul. :bump:
Men det blev låååång väntan att gå in i stora ringen med gruppen.
hälsningar Elisabeth

Kul!
Har du några bilder? *nyfiken*

Man tackar. :bow: Grattis själv. Det är en riesenschnauzer peppar & salt. Vi hade som vanligt glömt kameran hemma. Däremot så fotades han där på utställningen det kommer i nästa hundsport. :) Alla som blev BIR fick fota sin hund om de ville. / Elisabeth

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 599
Senast: Pratsch
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 014
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Hej! Måste få skriva av mig.. Att göra en lång historia lite kortare så skulle min kompis hjälpa till och rehabilitera en "nervös" hund...
Svar
15
· Visningar
2 077
Senast: Sissa
·
Hundhälsa Jag har en fråga. Kanske kan ses som underlig, men. Jag undrar ändå, när jag inte får något riktigt grepp från veterinär. Min hund...
Svar
3
· Visningar
5 370

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka