En riktig Datormus!

Rea

Trådstartare
Eller ja, mus och mus, men nog är han allt söt vår lille hamsterkille:love:
Jag hade blivit glad om ni andra kunde lägga in lite bilder på era hamstrar, långhåriga som korthåriga, med eller utan stamtavla.
100_2727.jpg

Sv: En riktig Datormus!

Åh sicken söt! :love:
Jag har tyvärr ingen bild på min lille hamster i denna dator, men jag ska leta upp en annan bild senare :)

Liten bildbomb på Slash, vintervit utan stam. Världens coolaste och gosigaste. :love: :love: Han är dessutom helt kär i min dator. :D

På tangentbordet och hjälper matte skriva.
Photo_21236_377475.jpg

Photo_21236_377474.jpg

I hjulet sitter man gärna och äter.
Photo_21236_377476.jpg

I transportburen tillsammans med brorsan.
Photo_21236_264709.jpg

Inte världens bästa skärpa, dålig kamera, dåligt ljus och ett djur som aldrig sitter helt stilla. :p

Ja, men det är säkerligen ingen renrasig, "bara" djuraffärsdjur.
Mysig är han i vilket fall :love:

MEn så sööööööt man får vara då:love: .
Min brorsdotter har en dvärghamster som liknar din, men den skiftat färg:confused:. Har nog den mjukaste päls man kan tänka sig.

åå såå fiin!! :love: så himla lik min gamla hamster! hon älskade också att sitta med vid datorn.. men nu är hon avlivad..:cry: har tyvärr inga bra bilder på henne i datorn, (har några, men dom är konstiga)

Toviie

(ska se om jag kan få in några bilder på mina dvärgisar snart!)

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 810
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Katt Jag har två katter och jag misstänker att det är just min ena katt som tycker det är en kanonbra idé att ta in levande skogsmöss att...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Daimstruten
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.