En liten glädjetråd.....

lakrits

Trådstartare
En liten glädjetråd från lilla mig......;)

Har idag tränat för PL och det gick jättebra. Vi har haft lite problem med backningen men fick idag hjälp med det.
Vi red sluta, öppna, back och rollbacks.
Sååå bra gick det och jag är jättenöjd och stolt över min häst.

Så nu gäller det....på söndag sker vår tävlingsdebut i western, bara en prova på iofs.
Håll tummarna för att det ska gå vägen.

IM000330.jpg
[/IMG]

Sv: En liten glädjetråd.....

Jag ska vara med i Pleasure walk´n troten och ev. trail beginners.
Det sistnämnda är väldigt osäkert då vi inte tränat på någonting sånt alls :p Men..man vet aldrig...kanske gör en chansning.
Försöker få reda på vad som kan ingå i en sådan....

Du skulle också dit va? Var det halterklasserna?

Blir halter klasserna och kanske även de klasserna som du ska va med i....
Sitter fortfarande och klurar på vad man ska ha på sig för att inte frysa ihjäl....:crazy:

Lycka till på tävlingen! Det går säkert kanonbra för er båda två ^^ Ska hålla alla tummar jag har..

Hmm.....ja. Det med kläderna är lite lurigt.
Jag funderade på att ha svarta wranglerjeans, svart stickad tröja och en röd termoväst....hästen ska ev. röd/svart/vit filt.

Alternativet är en svart skjorta...men då blir jag helsvart:(

Njaaa, jag är inte riktigt lika övertygad. De här blir första tävlingen som jag faktiskt sitter på min häst!:D:banana: Han är hur lugn som helst annars men när vi är på tävling smittar mina tävlingsnerver av sig, så vad som helst kan hända i helgen. :crazy: :eek:

Själv provade jag kläderna som jag tagit för givet att jag skulle kunna ha på mig. Men av nån konstig anledning har jag ändrat form efter att jag fick barn :cry: (de är ju 10 månader sen nu och jag väger samma som förut, men kroppsformen har förändrat sig). Så de blir till att hitta på nått annat..:confused:

Hm...jo..jag vet. Fick iofs barn för 12 år sedan men sedan jag fyllde 30 har min kropp märkligt nog ändrat skepnad :angel:

Det är ju en prova på så det är väl inte lika strikt med klädseln men det är ju kul att komma någotsånär riktigt klädd.

Det är ju en prova på så det är väl inte lika strikt med klädseln men det är ju kul att komma någotsånär riktigt klädd.

Håller med dig där...

Humm..jag har ju nyss fått barn och bärjar sakteliga närma mig 30 strecket, så de är väl bara att vänja sig..:smirk:

Deppa inte i förtid!! Fick barn för ett antal år sedan och passerade 30-års stecket för ett par år sedan och nu känner jag snart igen mig själv :rofl: . Så nu ser vi med fasa fram mot nästa -dvs 40 :smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 145
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 750
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 338
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 105
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka