En gång stallkatt alltid stallkatt..?!

Galapago

Trådstartare
Har flyttat till en gård där det sedan ett antl år finns en stallkatt. Har tagit in henne ett antal gånger men hon verkar inte överförtjust... bara en gång har hon självmant kommit in i huset. Är det taskigt att "skola om" en äldre katt?? Tycker så synd om henne på vintern ute i kylan:(

Sv: En gång stallkatt alltid stallkatt..?!

Om hon inte vill komma in så fryser hon inte. Skaffa något ombonat ställe nere i stallet med några filtar åt henne så att hon när som helst kan få värme om hon själv vill.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 885
Senast: Frida.G
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 185
Senast: Thaliaste
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 964
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar