Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inget minne av att mina föräldrar någonsin talade om de kroppsdelarna.
Min morsa sa "stjärt". Det är värre än "framstjärt".
Mina föräldrar sa killekotten och pepparkakan i sann 70-talsanda!
Som tur är har dom lagt ner det nu...
Jag tycker att mus är ganska konstigt och missvisande. På vilket sätt liknar den en mus? Är ju inte ens "pälsig" på små tjejer. Förklara gärna!
tror inte mina föräldrar hade något ord för det...
det enda jag kan minnas i den stilen är att vi pratade om kisshål och bajshål men det har ju inte direkt med könsorganet att göra..
Tycker ändå inte att Kuk och Fitta är några fula ord och ju mer man använder dem ju naturligare blir de och därmed inga skällsord man tar till.
Fast det är ju inte lika kul att skrika - din j*vla Mus efter någon..
Den är liten, rund och söt. Min dotter konstaterade att hon verkar ha en nakenmus. Jag sa att de blir håriga sen, när man blir vuxen.
Kuk och fitta upplever jag som ett grövre språk.Jag lägger in sexuella anspelningar i dem.Jag kan använda det om jag pratar med kompisar.
Men det skulle kännas fel att benämna en treårings könsorgan som "fitta" eller en liten bebispenis för "Kuk"
Kuk och fitta upplever jag som ett grövre språk.Jag lägger in sexuella anspelningar i dem.Jag kan använda det om jag pratar med kompisar.
Men det skulle kännas fel att benämna en treårings könsorgan som "fitta" eller en liten bebispenis för "Kuk"
Ditt könsorgan existerar inte och ska inte existera, för fina flickor använder bara könet till att kissa med."