Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är det inte längre.Ärligt talat, hur många här är medlemmar i ASVH?
Hobbyuppfödarna gör ett stort och kostbart arbete genom att förse föreningen med viktiga mätare på avelsverksamheten, genom att starta och visa våra hästar i unghästtävlingar. Enbart de "stora, etablerade och välrenommerade" uppfödarna förmår inte att producera dessa siffror själva.
Jag är det inte längre.
Numera räcker det alldeles utmärkt att vara med i den lokala.
Att ASVH har så få medlemmar skulle jag se som en ren protest från de fd och de presumtiva medlemmarna om jag hade suttit i ledningsgruppen.
.... så klart gynna alla om vi skulle gå med mangrannt. Men för många är det faktum att man inte är med också ett ställningstagade...
*KL*
Alla ni som tycker att ASVH-representanten är "feg" som är anonym, hur fungerar det resonemanget när man själv befinner sig i ett internetforum där alla är anonyma???).
Det finns fler exempel på det !
Jag tror att det jag iallafall stör mig mest på är den nedlåtande attityden om internetforumet som en enda stor tramshörna helt utan kunskap och fakta. Och att det enda som föds är DÅLIGA ideér men att fantastiska personen som läser här lätt kan göra om detta till ngt bra....
Jag inser att det inte är så egentligen.