En blev två och nya bilder

Pontevecchio

Trådstartare
När jag tog hem min lilla svart/vita Smilla alias "kossan" tog min syster hem kullsystern Sally alias "älgen".

Eftersom det inte funkade riktigt för de med katt fick lilla Sally flytta hem till mig. Till både min och Kossans lycka. Nu är de som ler och långhalm och jag slipper agera lekkompis hela nätterna.

Damerna är otroligt gosiga och tillgivna. Kossan ignorerade mina ideér om att sova vid fotändan nu så numer är vi två som slåss om huvudkudden. :love:

Här är mina älsklingar :love: (vet inte varför de inte visas som bilder direkt)

4451032.jpg

4451033.jpg

4451031.jpg

Som småbebisar

4017190.jpg

3484317.jpg

Sv: En blev två och nya bilder

tack!

de är tokmysiga, kommer springandes till dörren, jamandes när man kommer hem och trängs om att få sova närmst :)

gud va söta :love:
snygg sovstil på tredje bilden ;)
jag har också två kattbebisar ( eller dom börjar bli ganska stora nu, typ 22veckor tror jag :o ) och dom har samma färger som dina :)

Så fina! :)

Ang. att bilderna inte visas direkt inlägget tror jag beror på att det står ?0 efter .jpg. Testa att ta bort det så fungerar det nog. :idea:

Liknande trådar

Övr. Katt I måndags kväll hämtade jag hem 4 kattungar. Samtliga hade några dagar tidigare hämtats upp från ett "hem" där de strök runt med massor...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 580
Senast: MsLuna
·
P
Övr. Katt Jaa.. Som ni kanske minns trillade min lilla katt ner från mitt fönster för snart en månad sedan. Hon bröt benet på två ställen och fick...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: alfur
·
Övr. Katt Nu sänder vi våra tankar till lilla Ozzi, våran andra katt som blev påkörd. Denna köptes som sällskap åt Morris efter att Spinn blev...
2
Svar
22
· Visningar
1 547
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Det var en gång en liten kattunge, som bodde i en buske vid en hårt trafikerad väg tillsammans med sina syskon. De hade ett hårt liv...
Svar
7
· Visningar
1 134

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka