Empathy collar

F

Fjunet

Pga platsbrist på min kuses bog så letar jag mig fördärvad efter en såkallad empathy collar i svart läder, storlek minishetland. Är det någon som vet var det finns? :confused: OM det ens finns.

Sv: Empathy collar

Anatomisk sadelgjord? :rofl:

Börjes har ju komfortabel "brösta" sk French Collar! :)
6085.jpg

Kollat cliffords?

Hör efter med en sadelmakare!
Tror nog du får måttbeställa för bästa passform!
Minilokor? Hitta en skickare! :)

/Lisa

Senast ändrad:

Cliffords har ju bara i syntet...

Börjes finns bara i storlek shetland. Då drunknar han nog.

Har oxå tittat på selen som cliffords har... vill gärna ha i läder och hade en sån tur att min kompis som går tärnsjös sadelmakeriutbildning skall göra en sele som arbete som jag får köpa. får designa den hur jag vill! :-) Annars hade jag nog köpt den selen från cliffords...tycker den ser fin ut trots syntet

Selen är fin, men jag tror inte att det hade blivit så snyggt att ha en brösta i syntet och resten av selen i läder. En sele helt i nylon vill jag inte ha, jag är nöjd med min sele i övrigt.

kan förstå det... håller med att det inte blir snyggt att ha både läder och syntet...

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 503
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 557
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 990
Senast: malumbub
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam

Hästrelaterat

Omröstningar