Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte köpa en citycross först , men efter lite övervägande tyckte jag att den var för liten.
Gillade dessutom att man kan flippa över handtaget på edgen och slipper lyfta hela sittdelen.
jerseyko: fan va snygg vagn! undrar om de blir lite gay att köpa en sådan till sonen min.. hehe.. dock kanske den finns i blå åxå :P
LITEN? Och jag som ska sälja in city cross för att jag tycker den är för stor
Det som är negativt med vändbart handtag är ju att vagnen är tyngre.
Mirabell Jag ville egentligen också ha svängbara hjul, men fick rådet att svängbara hjul bara är bra om man mest är på asfalt, för om det är grusigt så blir den så "obalanserad" och "trög-körd". Just därför valde jag city crossen med punkteringsfria stabila däck, eftersom att jag går mycket på grusväg och terräng, men även i stan. Allround helt enkelt.
Jag har varit super nöjd med min vagn, och skulle inte sålt den om jag inte tyckte att den var för stor.
Hehe precis "ska se ut".... kanske ska tillägga att jag gick in direkt på ett märke, finns nog att välja mellan bara på ett märke!
Sen det här med svängbara hjul, känns ju supersmidigt. Men blev nerröstad av sambon. Å andra sidan så har jag en kompis som har City crossen & den vägerr ju inte så mycket.
Det stod mellan Nitron, City cossen & Cerox & eftersom ceroxen´s chassi väger dubbelt så mycket & verkar ha mindre egenskaper så "vann" City Crossen....
Av de vagnar du räknar upp nu så skulle jag också välja citycrossen .
Jag tycker dessutom att emmaljungas vagnar är mycket snyggare än t.ex brio och bugaboo och teutonia .
Sen att de är de enda svensktillverkade vagnarna är ju också ett + .