Sv: Em

Hmm felen bara trillar in i terrängen så vi får hålla tummarna att det går bra för våra ryttare. Finns ju en chans att avancera stort då ser det ut som nu iallafall.

Nicklas 40 staf på forhindringer + 38 tidsfejl :cry:
Dag 0 straff på forhindringer + 11,2 på tid :)

Malin nolla och 14.4 fel för tiden Kanooooooooooooon ju :love: Men synd att hon inte är med i laget då :p

Med tanke på att de två som inte är med i laget är bäst av svenskarna så kan man tycka att laget var fel uttaget...., men, men laget har ju gått upp till femte plats i alla fall och är inte sist längre.
Undrar om det var en väldigt svår bana..., tre av fyra i tyska laget har brutit.

Med tanke på att de två som inte är med i laget är bäst av svenskarna så kan man tycka att laget var fel uttaget...., men, men laget har ju gått upp till femte plats i alla fall och är inte sist längre.
Undrar om det var en väldigt svår bana..., tre av fyra i tyska laget har brutit.

Ja såhär i efterhand kan man ju säga det men det är ju inte lätt att veta på förhand.

Hejja Picci och Malin :banana: :D

(kan nog förlåta Picc för knäskadan hon gav mig när jag skulle klippa henne för några vintrar sedan nu :angel: )

Jag är grymt imponerad, vilken runda!! :bow: :bow: :bow:

Malin en av bara två felfria i banhoppningen, DÄR har vi vårt VM-hopp! Och dessutom med två hästar att välja på. Hur kul som helst!
Så härligt att se hur hon bara rider framåt, inte en massa fippel & backande.

Kul att se att Bullen still going strong, tycker han ser ut som han gjorde back in the days. :love:

Tja, de blev uteslutna helt enkelt. Tog sig inte runt banan av olika anledningar, någon gick omkull men de flesta hade stopp. Det var bara Michael Jung, som sen tog ind brons, som tog sig i mål av de sex startande tyskarna.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dag ett av två med dressyr på EM i fälttävlan och Frida Andersén har inlett för det svenska laget med ett starkt program.
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sara Sjöborg blev bästa svenska individuellt i EM i fälttävlan i Frankrike. Efter söndagens avslutande banhoppning kan Sjöborg...
Svar
0
· Visningar
292
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under söndagen avslutas EM i fälttävlan i Haras le Pin med banhoppning. Amanda Staam avslutade på topp med en felfri runda och blev...
Svar
0
· Visningar
368
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar