EM-truppen klar!

ia_

Trådstartare
Så är EM truppen presenterad, någon överraskning tycker ni?
Jag tycker nog den var ganska given, roligast tycker jag är att Maria är med med Spender S där :love:

Här är truppen:
Malin Bayard- Butterfly Flip
Rolf-Göran Bengtsson- Mac Kinley eller Tepic La Silla
Peder Fredricson -H&M Magic Bengtsson
Maria Gretzer- Spender S
Svante Johansson- Nostradamus.

EM i hoppning rids i San Patrignano, Italien, den 21-24 juli.

Senast ändrad:
Sv: EM-truppen klar!

Det var väl inga större överraskningar tycker jag

Jag är inte ett dugg förvånad över något av namnen.
Med den här truppen har Sverige stor chans till gott resultat.

Roligt att Maria Gretzer ska vara med, det var ett tag sen hon red mästerskap :)

En ganska given trupp tycker jag, önskar dem alla lycka till i Italien!

Alla vi här hemma får hålla tummar, tår hovar och tassar för dem :)

Jag tycker att linda heed skulle varit med istället för svante :)

jag trodde nästan L Heed skulel fått platsen.. Hon är rätt ''het'' nu.

Ni som svarar Linda Heed:
Vilken häst skulle ni vilja se Linda Heed på EMet?
Och vem skulle ni vilja byta mot Linda Heed?

Jag skulle gärna sett Linda Heed på Columbus H istället för Maria Gretzer och Spender S.
Columbus H tycker jag har gett ojämna resultat, antagligen går det jättebra, eller så blir det inget vidare. Maria och Spender S har jämnare resultat.

Janni skrev:
Jag skulle gärna sett Linda Heed på Columbus H istället för Maria Gretzer och Spender S.
Columbus H tycker jag har gett ojämna resultat, antagligen går det jättebra, eller så blir det inget vidare. Maria och Spender S har jämnare resultat.

Och med ditt svar förstår jag inte alls varför du hellre hade sett Linda Heed än Maria Gretzer i EM laget:confused:

Det blev nog en felskrivning med namnen där..
Hoppas jag!

För annars så fattar jag inte heller varför en med ojämna resultat skulle vara bättre än en med jämna. ;)

För övrigt så skulle jag inte vilja byta någon av de uttagna mot LH.
Tycker ärligt talat att hennes ridstil tilltalar mig alls. Hon är ofta mycket "brysk" mot sina hästar och jag gillar inte allt för mycket "tippande". Ok att det behövs i vissa situationer men inte för ofta.

Visst har hon bra hästar och har bra hjälp med träningen just nu, dock inte en av mina favoriter tyvärr.

Personligen skulle jag hellre se Linda än Maria där, då jag har lite svårt för Marias ridning.
Men jag förstår fullt ut att det blev Maria.
Linda har flera bra hästar, men kanske ingen som visat sig vara tillräckligt bra.

Jag tycker det verkar vara en bra trupp, många vill ju se Linda Heed istället för Maria men Spender är en häst med stor kapacitet och eftersom det är EM så krävs det en storhoppande häst som kan gå felfritt ett flertal rundor mer än en häst som kan gå fort.

Linda Heed har inte riktigt en sådan häst än i sitt stall men det kommer säkert i framtiden, hon har ju många fina hästar som är mkt utvecklingsbara.

Janni skrev:
Personligen skulle jag hellre se Linda än Maria där, då jag har lite svårt för Marias ridning.
Men jag förstår fullt ut att det blev Maria.
Linda har flera bra hästar, men kanske ingen som visat sig vara tillräckligt bra.

Ja okey då fattar jag och håller med, har oxå lite svårt för Marias ridning faktiskt :o

:crazy: jag förstår hur fio o dom menar, kan inte förklara, men det ser lite...konstigt ut...

Liknande trådar

P
Avel Tråkigt att en sådan fin häst försvinner ur landet, men det var kanske inte helt oväntat... "Samarbetet mellan Maria Gretzer och...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 662
Senast: FairLady
·
V
Hoppning Rolf-Göran Bengtsson, Tyskland Malin Baryard-Johnsson, Norrköping Maria Gretzer, Tygelsjö Peter Eriksson, Flyinge Johan Lundh, Floby...
Svar
5
· Visningar
1 061
Senast: Ämelie
·
M
Hoppning Här kommer resultat från stora hoppningen i kväll. 1.H&M BUTTERFLY FLIP Malin BARYARD-JOHNSSON (SWE) 0.00 0.00 37.41 2 66 GITANIA...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst