EM till Tyskland

bokslukaren

Trådstartare
läste precis på förbundet sida att det blir ett EM trots allt fast i Tyskland i hagen
de e nog en bättre tävlings plats än moskva eller va tror ni??
hoppas att det blir bra med så kort varsel

Sv: EM till Tyskland

Jag tror också att det blir mycket bättre än Moskva. Och bättre för hästarna att slippa åka så långt. Dessutom är väl hälften av ryttarna ändå i Tyskland och trimmar vid det här laget...

Det låter mkt bra. De har tävlingsklara arenor och det bör ju inte finnas några stotra praktiska problem, eftersom att dom har anordnat många mästerskap förut.

Tror inte att det kommer skapa några problem faktiskt, dom är ju vana vid att ha stora tävlingar,allt finns ju redan på plats som sagt var. Skulle det bli lite kaos så tror jag ryttarna är ganska så överseende med det.

Nej Samma datum, Laget är klart! Brinken, Tinne Lussan, Kristian, Reserv: Patrik Kittel :)

Liknande trådar

Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 037
Senast: snöflingor
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
1 171
Senast: Linda_A
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 830
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 200
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar