EM på tv igen

aicha

Trådstartare
De sänder från EM i dressyr på Eurosport ikväll (onsdag) 18.30...ifall det var fler än jag som missade det när det gick. :smirk:

Sv: EM på tv igen

Oh! :)
Vad kul!
Tack så hemskt mkt för upplysningen...

Och vi missade det idag också... :mad: Det är väl inte händelsevis någon som känner till en ny repris??? :o

Jag missade det igår också. Hade ju planterat att titta. Det var ju värsta hästkvällen på eurosport ju och jag missade allt. :mad:

jag skulle se de men sändningen från EM var (i min tv) av dålig kvalite... jättemycket störningar så man såg ingenting.. kan docl vara min boxer som elite knäpp.. hoppningen däremot visade den bra bild hela tiden..=D
var en superfin skimmel med där....en ny bekantskap som dom sa..

Det var nog din boxer, för jag såg dressyren lika bra som hoppningen. Skimmeln var fin, den var visst bara 8 år..?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter EM i dressyr avgörs i Tyskland – och SVT sänder från mästerskapet. I vår guide hittar du bland annat sändningstider och den svenska...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i dressyr från Riesenbeck, Tyskland – Grand Prix special med de 30 bästa ryttarna från onsdag och torsdag.
Svar
0
· Visningar
267
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: Celinehenn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter De svenska ungdomarna lyfte sig i håret när lagtävlingen i ungdoms-EM i dressyr reds i ungerska Budapest och levererade flera personbästa.
Svar
0
· Visningar
223
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka