Em/jem/yrem

Sv: Em

Ingen som kan lägga in det som skrevs i förra nr? Missade att köpa.. =/

Jag avslutade referatet från Strezgom med:

"...Annars höll terrängbanorna hög klass - flera av de tvåstjärniga hindren fanns för två-tre år sedan med i trestjärnig klass. Skillnaden i svårighetsgrad mellan internationella klasser ute i Europa och våra egna här hemma blir allt större."

*kl*

Nu kapar jag min egen tråd och gör den även till en JEM-tråd.

Det har nämligen börjat lysande för juniorerna! Maria Bredberg/Bonito ligger 2a på 44 straff och Ludde Swennerstål/Thelma 5a på 47 straff efter första dagens dressyr = halva startfältet! Och då har vi fortfarande de två "bästa" svenskarna Hannes & Christoffer kvar som startar i morgon. Laget ligger hittills 2a efter Holland.

:banana:

nån som hittar start och resultatlistor? iaf det första.. För JEM alltså.

Nä, det verkar vara en värdelös hemsida. :mad: Dåligt för att vara ett mästerskap. Jag bevakar även världscupen i Schenefeld, där har de onlineresultat i alla klasser. Sånt gillar vi! :D

Sv: Em/jem/yrem

heja stora wäsby :D haha
skit bra av båda 2. maria hade tyvärr haft en liten miss i galoppen men hon va super nöjd! :)
hoppas det går lika bra för resten av laget, vilket det borde göra!

Gud vad roligt! Då är det bara att hålla tummarna för att det går lika bra i fortsättningen :)

Oh vad roligt. Håller tummarna för att det fortsätter lika bra resten av tävlingen. :banana:

Hannes hade runt 40 straff så det ser ju hur bra ut som helst :D

*kl*

Uppdaterar de gamla resultaten lite, nu när den riktiga resultatlistan äntligen har kommit upp. Maria fick 45.0 straff & låg delad 4a efter första dagen, Ludde hade 47.9 och låg 8a. Men inte så illa ändå. :) Och om det nu stämmer att Hannes har landat runt 40 straff idag så är det ju kanon. :D Christoffer rider 11:54.

Väldigt preliminära tredjehands-resultat: :angel:

Christoffer 3a på 35,9 och Hannes 6a på 40,2. Laget antingen 1a eller 2a. :D

AAh grymt :D hoppas dom håller sig kvar där då!

Kan nån snäll fälttävlansryttare säga hur många % det är? Alltså straffen, tack!

Enligt Horse and Hounds hemsida så ligger det engelska laget etta och det svenska 2a:bow:
Det verkar stämma att Christoffer ligger trea och han har mindre än ett straff upp till ettan.

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu är listan över seniortruppen för 2007 släppt! Spetsgrupp: Dag Albert, England Linda Algotsson, Läckeby Sara Algotsson, Läckeby...
2
Svar
36
· Visningar
3 651
Senast: Lillan164
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar