Em/jem/yrem

Sv: Em/jem/yrem

Whoho! Då kan vi nog kämpa oss till både individuella och lagmedaljer :D

*kl*

Bra, äntligen en sida som verkar ha koll! :bump: Om jag har fattat mina tredjehands-SMS rätt så ligger laget bara 0,5 straff efter Storbritannien. Isf kan det ju bli jäkligt spännande det här. :)

Senast ändrad:

Jaa! Det kommer ju inget upp på den officiella sidan så...

storbritannien leder med 119 straff nånting. sverige ligger 2a på 121 och sen tror jag det var holland på trejde plats på 130..
så de e ju väldigt tätt =)

*KL*

Gud vad kul för dem! Håller tummarna för resten av tävlingen!
Vilka hästar rider Christoffer och Hannes? De har väl med båda ner?

Grafman och Helia, tror inte dom har båda med, iaf inte Hannes.

de skulle tagit med 2 var från början men sen tyckte Bosse att dom bara skulle koncentrera sig på en häst var.
så de har bara de som de rider med i laget. (Grafman och Helia)

Vi håller tummarna för juniorerna inför morgondagen:), vi tror på dem:banana:

Sv: Em

Nä, det verkar vara en värdelös hemsida. :mad: Dåligt för att vara ett mästerskap. Jag bevakar även världscupen i Schenefeld, där har de onlineresultat i alla klasser. Sånt gillar vi! :D

Schenfeldtt har inte heller en så bra hemsida. Ngt snurrigt med resultaten från dress i 2* och startlistan till terr....:angel:

Ah gött!
Är det bara jag som drömt eller är inte Grafman vit?

ah, då måste dom ha skrivit lite fel på den sidan som olgaklara länkade till, eller mixat ihop!

haha, jaa jag tänkte på det jag med ;) Det är iallafall INTE Grafman på ilden :p

FAN VAD KUL FÖR SVERIGE! Det är allt bra duktiga juniorer vi har :idea:

Jätte roligt för dom, håller tummarna här borta i Australien jag också!

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu är listan över seniortruppen för 2007 släppt! Spetsgrupp: Dag Albert, England Linda Algotsson, Läckeby Sara Algotsson, Läckeby...
2
Svar
36
· Visningar
3 651
Senast: Lillan164
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?