Em/jem/yrem

Sv: Em/jem/yrem

Maria oxå felfri inom tiden!! :banana::bump::banana:

hoppas bara inte banan är för lätt så att Alla är felfria..

Samtliga svenskar felfria inom tiden.

Väldigt många felfria över lag ingen förändring i lagen

oooh vad roligt =) Spännande imorgon då! synd att det inte finns online resultat!

Chrille 3a, Hannes 6a, Maria 8a och Ludwig 11a efetr teräng.. Laget ligger tvåa på 121 straff medans England leder på 119, Frankrike 3a på 1226 och tyskland fyra på 136 straff. Väntar spänt på enn uppdt om banhoppningen..

Chrille 3a, Hannes 6a, Maria 8a och Ludwig 11a efetr teräng.. Laget ligger tvåa på 121 straff medans England leder på 119, Frankrike 3a på 1226 och tyskland fyra på 136 straff. Väntar spänt på enn uppdt om banhoppningen..

Ludde 2 ner, Maria ett och Hannes nolla. Väntar på Chrilles resultat...:banana:

3 ner... för Chrille. stackare..

Blev silvret deras ändå?

Senast ändrad av en moderator:

vad händer där? pdf-fil..
Hannes låg fyra ett tag, nu trea men ettans resultat är inte med...
liksom avgörande

Ingen som VET och som får bättre info än vad jag får? Försökte ringa min kontakt men uppenbarligen ingen mottagning eller så är batteriet slut...

Senast ändrad av en moderator:

En lagmedalj borde vara klar, antagligen silver. :banana: Frankrike slutade på 144,7, Sverige på 137,2. Så nu hänger ju allt på hur det gick för brittiskan i ledning...om hon mot all förmodan blev utesluten så vinner Sverige. Men nu fick jag sms om att Hannes blev fyra från folk på plats, så då borde laget tagit silver. :bow:

Nu ska det vara klart, silver till Sverige, Hannes blev 4a. Han kunde gott ha fått en bronsmedalj, men inte illa ändå! :)

Senast ändrad:

alla svenskar placerade :)
Hannes 4:a
Chrille 9:a
Maria 10:a
Ludde 16:e

och så lagsilvret förstås! hur bra som helst :)
:banana::banana:

Vi ska vara glada att Tyskland valde "fel" ryttare till sitt lag, hade ryttaren som kom sexa ingått i laget så hade de tagit silvret. Istället blev de fyra. Så tack Tyskland! ;) :angel:

Åh vad kul! Detta bådar ju väldigt gott för den svenska fälttävlansframtiden vill jag säga :) GRATTIS, GRATTIS! :bump::banana:

Aha nu hittade jag. Tog den där länken som var tidigare till samma sida men då kom man ju inte till den första:) Så kan det va:rofl:

Liknande trådar

V
Fälttävlan Nu är listan över seniortruppen för 2007 släppt! Spetsgrupp: Dag Albert, England Linda Algotsson, Läckeby Sara Algotsson, Läckeby...
2
Svar
36
· Visningar
3 651
Senast: Lillan164
·
W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?