EM i hoppning 2021

Man ska ju inte jämföra men liknar den verkligen fint ridande grekiskan med Toni Hassman, kom från ingenstans med Goldika och bara vann allt en period, lite samma stjärnskott! :).

Nu är jag tråkig men jag tycker att intervjudelarna i pausen är under all kritik. Ljud som fattas, Fredrik låter ungefär noll procent förberedd när de väl frågar något, överlämningar hackar.

Malin, kan vi låna Henke igen? 😅

Nu är jag tråkig men jag tycker att intervjudelarna i pausen är under all kritik. Ljud som fattas, Fredrik låter ungefär noll procent förberedd när de väl frågar något, överlämningar hackar.

Jag var mest irriterad under en av ritterna när de bytte kameravinkel precis när hästen skulle hoppa - och vi fick se typ två sekunder av bana utan häst :rofl:

Men ok nu har det varit tio sekunder av randomness där någon pratar typ ryska i bakgrunden hahah

Håller med. Så fort Fredrik får ordet känns det som han bara vill bli av med det igen. 🙈

Varför ser det ut som om de rider i ett akvarium? Det är ju inte på andra sidan jordklotet direkt och både Tyskland och Sverige är väl högteknologiska länder?

Blir galen på henne. Rösten kan hon ju inte hjälpa och den stör mig inte heller, men vad hon säger och när hon pladdrar meningslöst med noll koll :banghead:
Är i alla fall tacksam över att hon slutat försöka uttala alla hingstnamn på engelska och insett att det också finns många tyska och även franska.

Är i alla fall tacksam över att hon slutat försöka uttala alla hingstnamn på engelska och insett att det också finns många tyska och även franska.
Fast jag stör mig på när hon säger Quidam de Revej, det är hon dock inte ensam om.

Jag tycker det är trevligt när de hejar på alla ekipagen och inte blir skadeglada när någon river ( som Parmler & co)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning för young rider, junior och children är igång, så här följer du mästerskapet.
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den här veckan pågår EM för unga ryttare i flera grenar. För hoppningens del avgörs mästerskapet i Kronenberg, Nederländerna, medan de...
Svar
0
· Visningar
265
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Efter en förändring av formatet som infördes vid de olympiska spelen i Tokyo 2021, kommer hoppningens lagtävlingen att äga rum först...
Svar
0
· Visningar
70
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sveriges Victoria Jensen hoppade hem ett brons i Belgien när de individuella medaljerna i ponny-EM i hoppning fördelades på söndagen...
Svar
0
· Visningar
91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama