Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var mest irriterad under en av ritterna när de bytte kameravinkel precis när hästen skulle hoppa - och vi fick se typ två sekunder av bana utan hästNu är jag tråkig men jag tycker att intervjudelarna i pausen är under all kritik. Ljud som fattas, Fredrik låter ungefär noll procent förberedd när de väl frågar något, överlämningar hackar.
Malin, kan vi låna Henke igen?
Håller med. Så fort Fredrik får ordet känns det som han bara vill bli av med det igen.Nu är jag tråkig men jag tycker att intervjudelarna i pausen är under all kritik. Ljud som fattas, Fredrik låter ungefär noll procent förberedd när de väl frågar något, överlämningar hackar.
Malin, kan vi låna Henke igen?
Nej, kändes helt enkelt inte som ryttare och häst kanske matchade.Väldigt slitande i danska hästen. Fattar att den var het men alltså ... inte så kul att se.
Jag fick en dålig känsla när de pratade om EM-silvret. Var det inte då Douglas gjorde en rejäl tabbe? Nu tyckte jag Douglas red fint dock.Fick en dålig känsla redan när han red in på banan
Är i alla fall tacksam över att hon slutat försöka uttala alla hingstnamn på engelska och insett att det också finns många tyska och även franska.Blir galen på henne. Rösten kan hon ju inte hjälpa och den stör mig inte heller, men vad hon säger och när hon pladdrar meningslöst med noll koll
Fast jag stör mig på när hon säger Quidam de Revej, det är hon dock inte ensam om.Är i alla fall tacksam över att hon slutat försöka uttala alla hingstnamn på engelska och insett att det också finns många tyska och även franska.