Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen tråkigt men det var som Lotta sa igår (tror jag) att ju fler nollor man har desto närmare är man ett nedslag. Det har gått väldigt bra för alla ryttarna på tidigare tävlingar (OS, GCT, Falsterbo). Samtidigt är det nog väldigt tuffa dagar för hästarna och ryttarna med höga hinder och tekniska banor. Vi får alla hoppas på bättre resultat i Nations CupHoppas på Peder individuellt nu då...
Förvånande faktiskt med två nedslag för alla svenskar hittills.
Och Cascavej (Cascavell)Fast jag stör mig på när hon säger Quidam de Revej, det är hon dock inte ensam om.
Jag tycker det är trevligt när de hejar på alla ekipagen och inte blir skadeglada när någon river ( som Parmler & co)
Kan inte mer än hålla med. Förstår inte varför man ofta i sport har en expertkommentator och en som inte vet någonting om sporten som pladdrar på om allt annat. Hade varit bättre med två vettiga kommentatorer så det blir mer diskussion. Men då kanske alla som tittar inte förstår? Anna-Maria är minst lika tråkig när hon kommenterar GCT. Eller kommenterar gör hon inte, läser mest upp ålder på hästar, stam och tidigare ägare.Blir galen på henne. Rösten kan hon ju inte hjälpa och den stör mig inte heller, men vad hon säger och när hon pladdrar meningslöst med noll koll
Verkligen!Fredrik Jönssons roll känns en aning överflödig..?
Och OliviääärOch Cascavej (Cascavell)
Det funkar ju om den som inte är expert lyssnar på experten. Anna-Maria är ju alldeles för pladdrig (och verkar tro att hon kan mer än hon gör?). Eller om kommentatorn har viss kunskap även om den inte är expert.Kan inte mer än hålla med. Förstår inte varför man ofta i sport har en expertkommentator och en som inte vet någonting om sporten som pladdrar på om allt annat. Hade varit bättre med två vettiga kommentatorer så det blir mer diskussion. Men då kanske alla som tittar inte förstår? Anna-Maria är minst lika tråkig när hon kommenterar GCT. Eller kommenterar gör hon inte, läser mest upp ålder på hästar, stam och tidigare ägare.
Samma sak var det under VM i konståkning. En som tidigare tävlat i sporten och en som aldrig åkt konståkning. Där var det minst sagt knepiga kommentarer heeeeela tiden som inte tillförde någonting.
Femma individuelltPeder måste ju ligga riktigt bra till nu?