Roligt för Schweiz, helt klart värda detta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo la till detFemma individuellt
Var de?"Högmod går före fall" skulle man kunna säga. Svenskarna var för kaxiga.
Jag var för snabb på bollen helt enkeltJo la till det
Glömt OS?Sverige är aldrig bra som favoriter. Vi är bäst som underdogs.
Nej jag håller med. Tycker egentligen att 4a är rätt bra för att vara vårat ”b-lag”.Tycker egentligen att det var konstigt att Sverige var favoriter inför EM, det var ju ingen förstauppställning.
Inför OS förstår man att de var favoriter däremot! Och då höll det ju också
Ja, det var för många som var orutinerade både hästar o ryttare men det bådar ju gott inför framtiden.Nej jag håller med. Tycker egentligen att 4a är rätt bra för att vara vårat ”b-lag”.
Orutinerade ryttare? Både Douglas och Angelica har ridit mästerskap på seniornivå tidigare och Peder och RGB måste vara bland de mest erfarna i hela startfältet.Ja, det var för många som var orutinerade både hästar o ryttare men det bådar ju gott inför framtiden.
Angelica har varit föräldraledig och Roffe satt på en grön häst.Orutinerade ryttare? Både Douglas och Angelica har ridit mästerskap på seniornivå tidigare och Peder och RGB måste vara bland de mest erfarna i hela startfältet.
Ja men du skrev orutinerade ryttare. Tycker ingen i svenska laget kan kallas orutinerad.Angelica har varit föräldraledig och Roffe satt på en grön häst.
Fattar inte hur hon fick jobbet ens . Verkar inte vara många som tycker hon gör ett bra jobb.Alltså herregud förlåt men, vad hon babblar…