Han jobbar väl rätt mycket med mental träning? Märks att han är fokuserad på fortsättningen och verkligen är kvar i sin bubbla.
Ja det tror jag, hade ju bara varit skönt att få några tecken på att karln är mänsklig liksom.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han jobbar väl rätt mycket med mental träning? Märks att han är fokuserad på fortsättningen och verkligen är kvar i sin bubbla.
Referatet från Douglas ritt var ju rätt underhållande![]()
Finns referat från Malins ritt? Kan inte hitta det.
Ja gud ja funderar på om inte SR kan göra nån slags humorserie av hans referat, klippa ihop dem på något roligt sätt! Tidsfel med garanti liksom!![]()
Finns referat från Malins ritt? Kan inte hitta det.
Ja det tror jag, hade ju bara varit skönt att få några tecken på att karln är mänsklig liksom.Fast å andra sidan är jag rätt glad att han inte verkar ha några nerver i de här sammanhangen.
![]()
Förstår precis varför men jag tycker ändå det är lite tråkigt att kolla på.Gissar att de tänker på att det kommer en hoppning till på söndag. Ingen vågar väl dra på under ärevarvet och riskera att hästen trampar snett eller det händer något annat. Dessutom så är det väl onödigt att hetsa upp hästarna med ett snabbt ärevarv, de blir nog trötta nog av så här många hoppningar under ett mästerskap. Hade nog tänkt likadant i deras situation.
14.00När börjar hoppningen i morgon?
Pessoas kavaj var eh..speciell!![]()
16.05 startar runda BAlltså, första omgången går kl 14, men nästa med topp 12 då? Direkt efter?
Tack! Då borde jag hinna hem16.05 startar runda B
Hur många hoppar då? Har ett träningspass bokat 17.20 men vill ju inte missa hoppningen. Kanske bäst att avboka...16.05 startar runda B
De 12 bästa, runda B brukar väl vara ha kortare bana också.Hur många hoppar då? Har ett träningspass bokat 17.20 men vill ju inte missa hoppningen. Kanske bäst att avboka...