EM - hoppning

Han jobbar väl rätt mycket med mental träning? Märks att han är fokuserad på fortsättningen och verkligen är kvar i sin bubbla.

Ja det tror jag, hade ju bara varit skönt att få några tecken på att karln är mänsklig liksom. :D Fast å andra sidan är jag rätt glad att han inte verkar ha några nerver i de här sammanhangen. :):banana:

Gissar att de tänker på att det kommer en hoppning till på söndag. Ingen vågar väl dra på under ärevarvet och riskera att hästen trampar snett eller det händer något annat. Dessutom så är det väl onödigt att hetsa upp hästarna med ett snabbt ärevarv, de blir nog trötta nog av så här många hoppningar under ett mästerskap. Hade nog tänkt likadant i deras situation.
Förstår precis varför men jag tycker ändå det är lite tråkigt att kolla på.

Vad många som tackade nej eller av annan anledning inte kan starta, Weier på plats 36 (25 vidare) kom med och startar först. Douglas tackade nej.

Var är Deusser och Ahlmann förresten? Inga lämpliga hästar som är fräscha? Vet att First Class van Eeckelghem dog men övriga?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart vilka ekipage som ingår i svenska lagen vid Europamästerskapen i hoppning för Children i Kronenberg, Nederländerna 15-21...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning för young rider, junior och children är igång, så här följer du mästerskapet.
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapen duggar tätt under sommaren. Denna vecka avgörs bland annat EM i hoppning för ponny i belgiska Opglabbeek. Ifjol blev det...
Svar
0
· Visningar
82
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning går 16-20 juli 2025 och nu står det klart att mästerskapet kommer äga rum i spanska A Coruña.
Svar
0
· Visningar
153
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka