@RostKaptenen @Caoimhe Bra (om inte PF river )! För visst var det så i OS att de började om på 0 då och hade de inte gjort det så hade vi haft ett guld istället för silver?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte kommit ur lägenheten på hela helgen Synd med Henrik nu men helt ärligt så har jag enbart fokus på Peder just nu. Satan vilken nervös eftermiddag detta kommer bli
Inte Henriks mästerskap. Tänkte innan att Mary Lou inte rivit ett enda hinder än men nu kom det.
Heja Bianca!
Ja precis@RostKaptenen @Caoimhe Bra (om inte PF river )! För visst var det så i OS att de började om på 0 då och hade de inte gjort det så hade vi haft ett guld istället för silver?
Ja, Peder var ju den egentliga vinnaren i OS.@RostKaptenen @Caoimhe Bra (om inte PF river )! För visst var det så i OS att de började om på 0 då och hade de inte gjort det så hade vi haft ett guld istället för silver?
Ja det är det där jävla vattnet som ställt till det, hade det inte blivit som det blev på det första dagen så hade nog inte missen innan kombinationen kommit. Och hade han inte behövt rida på vattnet som han gjorde nu hade han ju inte fått hindret efter.Men ändå så synd för tycker de har gjort det bra hittills han och hästen.
Fördel med egna hästar. Måste iaf ut och titta till dem.
Är det en fördel eller nackdel en helg som denna?
Hatar OS-reglerna, skrattretande att den som varit överlägsen hela mästerskapet inte vinner utan förlorar med en halv sekund eller vad det var till en som varit mycket sämre.Ja, Peder var ju den egentliga vinnaren i OS.
Hahaha och det värsta är ju att det inte finns nåååågot vi kan göra!Alltså nääe, nu är jag så nervös att magen kittlar. Bara för att Peder är på g till framridningen.