Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror jag också tyvärr. Har inte han nån doping bakom sig eller minns jag galet?Usch vad jobbigt det här är.
Tror o'connor vinner alltså.
Ingen aning. Någon annan kanske vet.Tror jag också tyvärr. Har inte han nån doping bakom sig eller minns jag galet?
Kssss kssss kssssJag är kissnödig!
@RostKaptenen @Caoimhe Bra (om inte PF river )! För visst var det så i OS att de började om på 0 då och hade de inte gjort det så hade vi haft ett guld istället för silver?
Ja, har för mig att det var något på ett mästerskap för några år sedan... Vill minnas medalj som försvann men minns inte helt.Tror jag också tyvärr. Har inte han nån doping bakom sig eller minns jag galet?
Nä, om jag minns rätt hade hsn något tidsfel ovh någon annan var helt felfri(den som sen slutade trea efter att ha rivit i omhoppningen har jag för mig) men det något som blir konstigt att resonera om tycker jag för ryttatrna kanske hade lagt upp rundorna annorlunda om det vore så att de tog med sig felen?
jag har följt den här tråden men inte skrivit något(harv högerarmen i gips och behövt några dagar på att träna på att göra saker med vänstern så ursäckta stavel jag är nöjd med att få iväg inlägg.
såspännande