EM - hoppning

@RostKaptenen @Caoimhe Bra (om inte PF river :eek:)! För visst var det så i OS att de började om på 0 då och hade de inte gjort det så hade vi haft ett guld istället för silver?

Nä, om jag minns rätt hade hsn något tidsfel ovh någon annan var helt felfri(den som sen slutade trea efter att ha rivit i omhoppningen har jag för mig) men det något som blir konstigt att resonera om tycker jag för ryttatrna kanske hade lagt upp rundorna annorlunda om det vore så att de tog med sig felen?

jag har följt den här tråden men inte skrivit något(harv högerarmen i gips och behövt några dagar på att träna på att göra saker med vänstern så ursäckta stavel jag är nöjd med att få iväg inlägg.

såspännande:nailbiting:

Nä, om jag minns rätt hade hsn något tidsfel ovh någon annan var helt felfri(den som sen slutade trea efter att ha rivit i omhoppningen har jag för mig) men det något som blir konstigt att resonera om tycker jag för ryttatrna kanske hade lagt upp rundorna annorlunda om det vore så att de tog med sig felen?

jag har följt den här tråden men inte skrivit något(harv högerarmen i gips och behövt några dagar på att träna på att göra saker med vänstern så ursäckta stavel jag är nöjd med att få iväg inlägg.

såspännande:nailbiting:

I SVT:s dokumentär om Allan sas det att han var enda felfria på hinder i OS.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är det klart vilka ekipage som ingår i svenska lagen vid Europamästerskapen i hoppning för Children i Kronenberg, Nederländerna 15-21...
Svar
0
· Visningar
154
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning för young rider, junior och children är igång, så här följer du mästerskapet.
Svar
0
· Visningar
132
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mästerskapen duggar tätt under sommaren. Denna vecka avgörs bland annat EM i hoppning för ponny i belgiska Opglabbeek. Ifjol blev det...
Svar
0
· Visningar
82
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter EM i hoppning går 16-20 juli 2025 och nu står det klart att mästerskapet kommer äga rum i spanska A Coruña.
Svar
0
· Visningar
153
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka