Em-Bökeberg

H

hallonsylt

Hej alla!! Har nu kommit hem och smält alla intryck från en fantastisk rolig helg på bökeberg.
jag vill nu fråga er som var där vilken av alla hästar som du skulle vilja ha tagit med dig hem??
det var många hästar som var fina men jag tror att jag skulle kunna överleva att ha både Rudis hästar och Dennis häst i mitt stall.
hoppas att ni hade en lika givande och trevlig helg som jag hade.

Sv: Em-Bökeberg

Utan tvekan Jurgen Pouls Hickory Moonshine... och se Hickory Moonshine under en uppvärmning var bara helt underbart! Jag är helt såld!! :love:
Fast hans andra häst, Tabasco Tari, är inte helt fel heller! :)

Sv: Em-Bökeberg

Jag har redan min häst med hem, Saratoga Whiz, helt underbar hingst:love: Petra:laugh:

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 702
Senast: Claraclara
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 124
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 789
Senast: Ninnurur
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 237
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka