Poxz

Trådstartare
Någon som är insatt?

Det jag är ute efter är ett stort elpiano med bra ljud naturligtvis. Men jag vill även att det ska gå att koppla till datorn, gärna med ett medföljande musikprogram. Är beredd att lägga en del pengar. Har inte hört med musikaffärerna här i stan ännu, det ska jag såklart göra.

Men tänkte höra om det är någon som har en "hemmamusikstudio" eller liknande, och kan komma med något bra tips.
 
Sv: Elpiano!

Jag har ett elpiano som tidvis har varit kopplat till datorn, krävs bara en enkel sladd för det (minns ej vilken). Det är nu 12 år gammalt och används i princip aldrig nuförtiden tyvärr, men förut har jag använt Cubase. Det var det programmet jag fick lära mig i skolan i mitten på nittiotalet så det kanske finns bättre program nu? ;)

Det är av märket Technics, men det är köpt i Singapore så jag vet inte om det finns här. Det är TOPPEN med elpianon för de behöver ju aldrig stämmas. Mitt har mycket bra ljud och känsla, plus att man kan använda hörlurar om man inte vill störa grannarna.

Vet inte om mitt svar hjälpte dig, men det var bara ett exempel på att det funkar bra.

/Erica
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
760
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
393
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 758
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 378

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp