Elon reklamen är avskyvärd !

cusan

Trådstartare
Den fyller upp hela telefonen så man inte kommer vidare utan att trycka på den . Händer i varenda tråd ... Aldrig jag köper nåt på den affären kan jag lova ! Varför säljer buke såna annonser som hindrar oss som läser i forumet ? När slutar annonsen så jag kan återvända för att läsa om hästar och slippa tvättmaskiner ?

Den fyller upp hela telefonen så man inte kommer vidare utan att trycka på den . Händer i varenda tråd ... Aldrig jag köper nåt på den affären kan jag lova ! Varför säljer buke såna annonser som hindrar oss som läser i forumet ? När slutar annonsen så jag kan återvända för att läsa om hästar och slippa tvättmaskiner ?
Elon-reklamen har jag också problem med i mobilen. Den är så stor så när jag försöker scrolla förbi den så aktiverar jag den istället. Och en aktiv Elon-reklam är så stor och tung att den får hela Safari att krascha för mig.

Ska se om jag hittar länken, men eftersom jag ser den på mobilen och inte i datorn så är chansen att jag ska fånga en länk innan kraschen väldigt liten.

Elon-reklamen har jag också problem med i mobilen. Den är så stor så när jag försöker scrolla förbi den så aktiverar jag den istället. Och en aktiv Elon-reklam är så stor och tung att den får hela Safari att krascha för mig.

Ska se om jag hittar länken, men eftersom jag ser den på mobilen och inte i datorn så är chansen att jag ska fånga en länk innan kraschen väldigt liten.
Då är det någon som förstår min frustration ... Buke borde verkligen göra någon justering och inte sälja fler såna .

Då är det någon som förstår min frustration ... Buke borde verkligen göra någon justering och inte sälja fler såna .
Vi säljer inga sådana, vi har bara ett fåtal egna icke-störande format, som jag ser det. Dock har vi google-annonser och jag trodde inte att de heller sålde sådana störande annonser. Jag har inte råkat ut för denna själv, men skall se vad som går att göra för att få bort den.

Jag har blockerat alla elon-annonser med storleken 336x280 som var de som var störst. Jag tror att det kan ta en stund innan blockeringen slår igenom.
Om det är så att annonsen försöker öppna upp något annat är det inte säkert att denna blockering räcker till, återkom i så fall.

Nej, annonsen försöker öppna nåt när man klickar på den, och eftersom den tar all beröring som klick så går det inte att scrolla förbi den på mobilen. Så det ska nog vara lugnt faktiskt.

(Eftersom jag är på jakt efter tvättmaskin så försökte jag första gången jag såg den att klicka på den för att komma till hemsidan, så det var ju extra trist att den kraschade läsaren åt mig.)

Jag har blockerat alla elon-annonser med storleken 336x280 som var de som var störst. Jag tror att det kan ta en stund innan blockeringen slår igenom.
Om det är så att annonsen försöker öppna upp något annat är det inte säkert att denna blockering räcker till, återkom i så fall.
Mållös !:):):) tack för att försöker göra något , och så snabbt !! Heder åt buke !:)

Jag har inte haft problem med en enda reklam. Ibland råkar jag klicka på en när jag scrollar men bara klicka igen så stängs den. Står till och med (klicka för att stänga).
Kraschar inget, stör inget mer än andra feltryck.

Menar inte att ni andra inte har problem - men att bra för Gunnar att veta att det kan vara olika på olika enheter?

Iphone 5S, iOS 7, safari.

Nu har det kommit en till som verkar funka som Elon. Datorspelet Company of Heroes 2.

Exakt samma för mig. Börjar också ladda nåt och är omöjlig att scrolla förbi på iPhone.

Håller på att bli galen på denna annons! I mobilen (chrome) är den nästintill omöjlig att scrolla förbi utan att öppna och även om jag trycker en gång till för att den ska stängas som alexandra_w skrev så öppnas den.

Jag har noterat samma problem med makiash makeup. Den laddas inte ned, men öppnas över tråden när jag ska skrolla förbi.

Liknande trådar

Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 900
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 201
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Ja, hur gör man egentligen? Det finns nog många både säljare och köpare här inne som kanske har svar. Jag vill och behöver ha en ny...
2
Svar
31
· Visningar
4 289
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 894
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar