Ellos ridkläder

Plantan

Trådstartare
Är det nån som vet nåt om de ridkläder Ellos ska börja sälja? Hörde nånstans att v 44 släpper de sin kollektion.
Jag är nyfiken, jag! Spoilers önskas!
:D

Det var inte riktigt mina färger och mönster på kläderna. Inte mina priser heller. Men, de har något annat jag verkligen gillar. De har storlekar för alla! Det var det bästa med hela kollektionen! 😁

De svarta ridtightsen såg intressanta ut :) Undrar hur storlekarna är? Nån som har beställt nå andra kläder därifrån som vet? Jag får för mig att dom är åt det större hållet?

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 448
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 304
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar