Ellos ridkläder

Plantan

Trådstartare
Är det nån som vet nåt om de ridkläder Ellos ska börja sälja? Hörde nånstans att v 44 släpper de sin kollektion.
Jag är nyfiken, jag! Spoilers önskas!
:D

Det var inte riktigt mina färger och mönster på kläderna. Inte mina priser heller. Men, de har något annat jag verkligen gillar. De har storlekar för alla! Det var det bästa med hela kollektionen! 😁

De svarta ridtightsen såg intressanta ut :) Undrar hur storlekarna är? Nån som har beställt nå andra kläder därifrån som vet? Jag får för mig att dom är åt det större hållet?

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
384
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
614
Senast: Emma-pemma
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Luff
·
Hundhälsa Vår hund på drygt 7 kg ska genomgå gastro- + sigmoideoskopi. Tydligen ska dom fasta i 48 h. Som tur är betydde det inte samma sak som...
Svar
5
· Visningar
715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka