D
dolphinsmile
Är det bara jag som tycker att JO körde bort honom totalt idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej precis.. jag tror han har svårt inse att järvsöfaks är 13 år och att han inte är lika överlägsen längre. Jag tror inte att järvsöfaks blivit nå sämre utan snarare så har konkurrenterna blivit bättre.
Nej jag förstår inte varför han inte sätter upp en riktig kusk på sina hästar.. han kan väl hålla sig till att träna det är han ju bra på.
Nej, jag håller med. Han har värsta konkurrenten i ryggen och istället för att köra så han inte släpper ut honom gasar han på och tror han kan vinna på speed. Det är väl klart att en häst som gått i vinnarhålet har mer krafter sparade än en som har lett. I de flesta fall är det ju så.. Fattar inte vad JO tänkte på
Men Moe Odin och Järvsöfaxen var väl så överlägsna så att även om J-O P hade hållt igen så hade nog norrmannen fått luckan i vilket fall då ingen orkade följa. Hade han hållt igen ännu mer ändå så hade han i vilket fall riskerat att bli slagen på speed av en annan som hade bidat sin tid i kön.
Det tror jag i alla fall...
Tja varför? Hästen tjänar fortfarande bra pengar. Ina Scot la väl ändå inte skorna på hyllan efter hennes brutna segerrad?