Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det ju sista dagen för dressyrauktionen, tror ni det kommer "sticka iväg" även på de som inte har så höga bud ännu?
Nu är det ju sista dagen för dressyrauktionen, tror ni det kommer "sticka iväg" även på de som inte har så höga bud ännu?
När jag kollade under dagen tyckte jag det var lite dåliga priser men det verkade ju verkligen ha stuckit iväg i slutskedet. 35 000 euro är verkligen inte illa pinkat...
Ja, de som hade högst bud sedan innan gick upp en bra bit till!
Och Radix stack iväg rejält under slutminuterna också, tror han var på 7 eller 8 tusen och gick upp till 26.
Men det var några som inte direkt fick bud heller utan slutade på 6-7 någonting. Men de flesta kom ändå upp över 10 och snittet på 15 är högre än det varit på de tidigare auktionerna!
Jag var på Flyinge igår och fick höra att det var några återköp. Om jag förstod det rätt så blev det rekord för Horse24, bättre än de andra avelsförbunden, så kul!
Anser att SWB tidigare varit mkt dåliga på att marknadsföra sig själva och det var på tiden dom gjorde ngt som nådde ut internationellt.
Håller verkligen med!
De tidigare online auktionerna med Trottex var ju inte så lyckade.
Vad tror ni om hoppfölen då, vilka är era favoriter?
Utifrån filmerna gillar jag Aventador och Sián bäst, och även Gare du Oriente, Elle Baronix och Zachary Targos. Men finns ju många fina stammar bland de andra också!
Kan också konstatera att det ser ut som om Cardento-möderne är populärt i allafall i detta skede av auktionen.
Och Feliciano var inte så poppis...
Också lite förvånad att det inte blev mer på Charif och Gare du Oriente.
Och Feliciano var inte så poppis...
Också lite förvånad att det inte blev mer på Charif och Gare du Oriente.