Elitfölauktionen SWB

Jag ska ner åker den 3 och hem på söndagen ej bestämt om vi ska in och kolla eller se det på webben
 
Jag tycker det är extra kul att hoppfölisarna visas med både galopp och ett litet språng. Det har jag saknat länge - hoppas att de kommer få göra det på själva auktionen också

Det skiljer ju sig mellan filmerna, tråkigt att man inte lagt upp visningen lika för alla hoppfölen då jag gärna sett galopp från alla.
 
Jag gillar (ska dock inte dit):

Golden Eye YL
Zuirelle
Fabulous M
Tiburtius
Fragrance F
 
Åh jag vill också vara där och handla! Dressyrfiningarna är ju sjukt billiga, 45000?!?!

Men jisses vilka tuffingar som springer med fölisarna!
 

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 821
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
461
Senast: Nikan
·
Avel Fler som följer fölauktionerna hos SWB? Har själv inte hunnit att kolla in kollektionen i ännu mer än lite flyktigt men stammässigt ser...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 089
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Jag har en åring som ska visas. Behöver de ha fått alla tre sprutor i grundvaccinationen eller räcker det med två? Nån som vet?
Svar
4
· Visningar
578
Senast: fejt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp