Elitfölauktion

Nu börjar det dyka upp bilder och möderneinfo på hemsidan! :banana:

På tal om fölvisningar så blev Black Pearl BIS på sin visning med 9 exteriör, 7,5-9-9 gång och 9 allmänt intryck, tot 26,5p
 
Jag missade två första fölen, men kollar ny via clipmyhorse. Verkar väldigt välordnat med föl som springer runt som de ska och kameror som lyckas fånga dem. Undrar varför så få andra svenska hästevangemang verkar lyckas med det..?
 
Kordoba for U (SWB)
e. Ampere u. Celannie - Jazz
600.000:-

James Bond OC (SWB)
e. Zirocco Blue u. Alure - Accord II
55.000:-

K-Crystal Princess (SWB)
e. Fürstenball u. K-Diamond (SWB) - Metall
65.000:-

Lumière (SWB)
e. Floricello u. Giovanna (23) (SWB) - Gigolo (SWB)
65.000:-

Prinz Dart (SWB)
e. Diador u Comtesse (71) (SWB) - Calino
35.000:-

Fiorenza (SWB)
e. Floricello u. Zarasai G E P - Negro
90.000:-

Déjà vu SD (SWB)
e. Ampere u. Daphne (55) (SWB) - De Niro
200.000:-

Blue Centen F (SWB)
e. Jos van d'Adbdijhoeve u. Penny D - Mr Blue
80.000:-
 
@Fenestra Nä, jag tyckte väl inte det:p. Men Det var amerikanska kunder via Jan Brink som köpte den, så jag tror att priset trissades upp rätt ordentligt.
 

Liknande trådar

Avel Fler som följer fölauktionerna hos SWB? Har själv inte hunnit att kolla in kollektionen i ännu mer än lite flyktigt men stammässigt ser...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 090
Senast: Rosett
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 826
Senast: Freazer
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 414
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Nikan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp