K

knasig

Vilka här ska vara med?? Vilka tror ni vinner i de olika zonerna? :cool:

Sv: Elit lag

Jag rider i Falkenberg, tror att Hermanstorp vinner, men vi har också en bra chans. Om Lipton blir frisk bara. :(

Hermanstorp vinner inte i år för vi har bara tre ryttare!
Jag tror Falkenberg vinner! Ska chin- chin och lipton vara med?

:banana: Ja tror så här :bump: :rofl:

Syd : Willand å hästhagen

Väst: Herrmanstorp å trollhättan

öst : mantorp å vetlanda

central : rosslagen å södertälje

nord: vansbro å högbo

Men ja har ingen susning om vilka ryttare som rider i de lagen :confused: :rofl: :banana: nån som vet nåt om lagen :confused: :confused:

Jag tror Hofors kommer att slå Högbo , men man vet ju aldrig. Hofors har ju Sara, Sindiman sedan tror jag att de skulle låna Shannado och en fjärde ryttare som jag inte vet om. :confused: Högbo har Sofie och Iggy, Waltham David, Silfverrose Thunder och även där en fjärde ryttare som jag inte riktigt vet vem det är. :confused: Förvirrande. Jag vet. Sedan tror jag att Ljusdal och Falun kommer med ett ganska bra lag oxå. Tror det kan bli hårt i Nord. :smirk:

emmafbg skrev:
Hermanstorp vinner inte i år för vi har bara tre ryttare!
Jag tror Falkenberg vinner! Ska chin- chin och lipton vara med?

Men ni har ju tre BRA ryttare. :)
Jag tror Carro ska vara med, annars har vi ju inte en chans. Lipton har ju varit skadad hela året så vi får se om hon är med. :p

Ljusdal kommer med ett ganska så grönt lag enligt mej.
menja hoppas tjejerna lyckas bra!
2 av ekipagen är rätt så säkra kort men dom andra 2 varierar.

hofors e nog vassast i nord.
även fast ljusdal slog dom i ettan. men nu e d liksom lite svårare o d vinner hofors på.
får dom dessutom låna carro shannado så blir dom riktigt vassa.
Bright Eye , köhls fidolina (?) kanske finns med i något av nordlagen?

Sofie sa till mig vilka de skulle ha med men jag kommer inte ihåg den fjärde kanske det var Fidolina fast jag tror inte det. Jo Ljusdal kommer med ett grönt lag men de har ridit div 1 två år. Jag tror inte att Bright Eye kommer att vara med för han har knappt tävlat nå i år. Han var med på vår Agria Cup i vintras sen har jag inte sett honom. Det visar sig kan man ju säga. Jag hoppas att det går bra för alla lagen för det är hårt i alla zoner:) Hoppas att polar får ihop ett lag så de kan vara med. Skulle ju vara kul. De har väl en del bra där uppe.

Någon som vet något om vilka som kommer rida i central(sthlm) lagen?

vi skulle vart med..Årsta men nu fattar jag noll. vi har 3st ryttare men vår lagledare verkar inte tka att det är tillräckligt...så sur är jag!! :mad:

jo men ljusdal har ju tappat en stabil ryttare pga ålderstrecket.
så d e juinte samma lag som vann ettan i år som red förra året.
men klaffar allt så kan allt hända =)

pratade med en avtjejerna i Ljusdals Lag idag o dom tackar nej till sin elit plats pga att en av onnierna ska säljs o en inte kände sej redo ...

någon som vet vilka ryttare som ska vara me i zon öst? :confused:
ja vet:
vetlanda mathilda magnusson-paulo pan/frida olin-midnight sucsses

mantorp emma mileus-joshua/emma kinnhammar-virago/amalia karlsson-foggy love

rappestad sanna esping-virdarnas sider/sofia ridderstad-azelia

vickis_82 skrev:
Sofie sa till mig vilka de skulle ha med men jag kommer inte ihåg den fjärde kanske det var Fidolina fast jag tror inte det. Jo Ljusdal kommer med ett grönt lag men de har ridit div 1 två år. Jag tror inte att Bright Eye kommer att vara med för han har knappt tävlat nå i år. Han var med på vår Agria Cup i vintras sen har jag inte sett honom. Det visar sig kan man ju säga. Jag hoppas att det går bra för alla lagen för det är hårt i alla zoner:) Hoppas att polar får ihop ett lag så de kan vara med. Skulle ju vara kul. De har väl en del bra där uppe.

Är Bright Eye en fux med bläs? I sådanafall har jag haft honom på fälttävlansridläger i Hofors, då kallades han för Boris det kanske han fortfarande gör? En av de bästa ponnyer jag har ridit. Fast det gick ju sådär under lägerveckan.... han ville ju inte hoppa så mycket men dressyren var klockren.

Japp det är en fux med bläs. Han är bra på dressyr men han gillar inte att hoppa lika mkt. Var med i går på Div2 med lillasyster och de vann. :)

Pinoccio är frisk igen så jag ska nog vara med i Hermanstorps lag /väst :bump: ska bli jättekul! Om jag kommer in på banan! väldigt tittig... :eek:

Hermanstorps lag:
Elisabeth hjelm- Edenhof Hurricane
Emily Kjerrman- Dale Mistral
Emma Andersson- Pinoccio
Mailn Nylander- Sörbys Queen

Pinoccio har haft blodmask! var nära på att dör av koliksmärtor! stackarn! men nu är han fitt for fight igen!
ska bli super kul att vara med!

Vilka ska vara med i Falkenbergs lag?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Under helgen avgjordes tredje och sista omgången i tre zoner av ponnyallsvenskans elitserie. Sex lag är nu klara för lag-SM första...
Svar
0
· Visningar
103
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 20 lag är anmälda till årets lag-SM i dressyr som avgörs i Linköping den här helgen.
Svar
0
· Visningar
84
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 910
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vinnarna i årets finaler av Svenska Ridsportförbundets Ungponny i dressyr har korats. Här är alla medaljörer.
Svar
0
· Visningar
82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama