Elementsovplats

Haukur

Trådstartare
vart får jag tag på sånna där "sovhyllor" som man hänger på elementen? Har bara hittat på nätet å d är juh så dyr frakt... HAr dom inte på nån djuraffär i GBG-området?

Sv: Elementsovplats

Har sett på EKO:-, själv köpte jag kissarnas elementsäng på en vanlig stormarknad med hyfsat stor djuravdelning. De flesta djuraffärer har säkert också, måste finnas många i en stad av Gbgs storlek.

Haukur skrev:
vart får jag tag på sånna där "sovhyllor" som man hänger på elementen? Har bara hittat på nätet å d är juh så dyr frakt... HAr dom inte på nån djuraffär i GBG-området?

Jag har sett dem i flera zoobutiker men kan inte riktigt säga vilka. De är inte svåra att hitta.

Vet inte huruvida det finns i GBG, men det verkar ju vara en rikstäckande kedja iaf.
Här hemma var dock elementsängarna slutsålda när jag kikade igår..

Granngården har här i alla fall, och finns ju i GBG-området med. Och de ska kunna beställa hem om inte annat.

På Backaplan finns ju flera stora djurbutiker: Huveröds, My One osv. Hornbach har mycket kattgrejer billigt, och elementsängar borde de ju ha också... Klösträd och sådant såg jag riktigt billigt häromdagen där.

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 867
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 998
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 357
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka