Elektrisk luskam

mian1

Trådstartare
Nån som har erfarenhet av en sån? Är det värt att skaffa en?

I samband med skolavslutningen drabbades vi av löss för första gången och jag vill inte att det skall hända igen :eek:
Och nu börjar snart skolan....

Sv: Elektrisk luskam

Fy, löss är vidrigt ja, vi fick också löss första gången i den vevan.. Nej, har inte provat en elektrisk (är dock nyfiken på dom) men köpte faktiskt en Nitfree och var väldigt nöjda, den tar både ägg och gnetter.

Sv: Elektrisk luskam

Nitfree har jag också fått rekommenderad men har hittills inte behövt använda den, peppar peppar...

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 361
Senast: Blyger
·
Övr. Barn 7-åringen har en orolig period. Drömmer mardrömmar, hör jobbiga/läskiga ljud (oklart om hen är vaken eller inte), vill sova hos oss...
Svar
1
· Visningar
532
Senast: Tassa
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
26
· Visningar
2 878
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38