Electro 778

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare stallQRE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 34
  • Visningar Visningar 2 719
Sv: Electro 778

Eftersom mycket har blivit skrivet om honom redan, bifogar jag en liten länk för fördjupning och bilder på honom + avkommor.
På ett av korten, kan man se en tendens till hans omtalade framben, som även jag har på näthinnan.
Skulle gärna ha en häst med honom i stammen!
Electros med bilder av honom och avkommor
mvh

tack nu forstar jag hur ni menade! och peter eriksson ser ju for rolig ut med sina charlie chaplin-fotter axa, det ser man ofta pa foton. sadan hast sadan ryttare kanske ;)

Peter menade att Electros hjärta och hans ovilja att vara i bommarna övervägde risken.

Förstår du nu eller glömde jag ett komma någonstans?

Mina gudföräldrar har fött upp ett sto efter Electro hon vann sitt championat i fälttävlan 2001. Hon hette Elvira Madigan

Fortfarande luddigt skrivet, men vad du menar är alltså att Electros hjärta och ovilja att vara i bommarna är anledningen till att han hoppar som han gör? Vad har hjärtat med saken att göra, eller menar du kärleken till hoppningen...?

hejsan! jag tror att hon menar att det är pga Electros hjärtelag och hans ovilja att slå i bommarna som gör att Peter Eriksson vågar hoppa honom trots hans udda teknik.. Så fattade jag det iallafall...

Ibland har man svårt att uttrycka sig i skrivning.. en sak som låter bra när man säger den högt. Kanske låter vansinnigt när man skriver..:) Jag har det helt tvärtom.. Brukar klara av att formulera mig i skrift men inte i tal...

Liknande trådar

T
Avel Ja, som rubriken lyder så funderar jag på att lägga ridningen på hyllan och skaffa mig ett avelssto och börja "avla". Jag har alltid...
Svar
7
· Visningar
1 202
Senast: Mabuse
·
Ekonomi & Juridik Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
2
Svar
33
· Visningar
4 706
Senast: Niela
·
J
Hästvård Här skriver vi oftast om problem o elände, för att få råd och stöd förstås, men nu tänkte jag leverera lite hopp till er som kämpat ett...
Svar
6
· Visningar
1 278
Senast: Novali01
·
L
Körning Hejsan. Det är såhär att jag hade tänkt ha ett litet projekt till sommaren med mitt gamla halvblod på 19 år. Hade tänkt köra in honom...
2
Svar
20
· Visningar
1 582
Senast: Lantlolla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka