Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vill ha tips på BRA och starka aggregat som klarar kraftig undervegetation.
Har lägsta tråden på ca 20 cm och jag får ju röja hela tiden . Tänkte nu köpa ett ordentligt aggregat i stället.
Någon med bra tips?? (hagen är 1,5ha med tre trådar)
Det är främst två saker som avgör hur kraftigt ett aggregat är. Det är hur många Joule aggregatet ger och vid vilken spänning. Det är viktigt att man tittar på spänningen under belastning för de flesta agggregat kan ge hög spänning obelastade.
De allra kraftigaste aggregaten är gjorda för riktig ståltråd och kan förstöra vanliga plastband tex.
Tråden är minst lika viktig som aggregatet. De flesta vanliga plastband och plastrep har alldeles för stor resistans.
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Trädgård & Växter
Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Hundträning Puttar upp tråden!
Nu är jag o Nisse anmälda till muddypaws i april :) vi ska köra duo med våran kompis o hennes dsg.
Vi kör på söndagen ^^
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.