J

Jejje

det är såhär att ja har sett att min häst har kliat av sej lite på svansen och vet att det är eksem, har ingen aning om han har haft det innan jag köpte han. köpte han slutet på augusti förra sommaren, så nu undrar jag om det är ngn som har ngt tips om vad det är som ja kan förhindra att det blir värre

//Mvh Jenny

Sv: eksem

Släng på ett eksemtäcke så fort som möjligt och tvätta och smörj med prob produkterna. För mig funkar det super:banana: Jag har ett litet russ som lider av eksem :( och detta funkar jätte bra på honom han har inga symptom.

Sv: eksem

Släng på ett eksemtäcke så fort som möjligt och tvätta och smörj med prob produkterna. För mig funkar det super:banana: Jag har ett litet russ som lider av eksem :( och detta funkar jätte bra på honom han har inga symptom.

tvätta och smörj prob prudukter? jag har letat efter om d finns ngt som man kan smörja men jag hittar tyvär ingeting. kan du tipsa om ngt medel lr smörjmedel?

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Fiorano
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: tara
·
Hästvård Lång historia kort, vi köpte en ponny förra hösten så detta har varit vår första sommar. Och det har varit en jobbig sommar. Han har...
Svar
0
· Visningar
586
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 412
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka