ej skaffat pass i tid

T

Tosa

Moderator: Flytta gärna tråden om den ligger fel
Min kompis har ej skaffat pass till sin häst (min häst har pass). Skulle hon få betala någon straffavgift om hon ansöker om pass nu? (Det är ju lite för sent).

Sv: ej skaffat pass i tid

Nej, hon behöver inte betala straffavgift, så det är bara att skicka efter blanketter omedelbums och fixa passet!

Vilken tur! Då ska jag tala om det för henne.
Tack för svaret :bow:

Vi skickade in pasen i januari/februari i år.. har iofs inte fått dem ännu men tror inte de blir ngn straffavgift för oss heller = )

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 975
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
751
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 632
Hästvård (Tråden ligger kanske fel, hittade inget passande.) Jag vill ha era tips eller mirakelmedel för att få bort ler-dreadlocks i framför...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka