Ej gdk hingst, Gross?

Sv: Ej gdk hingst, Gross?

vad konstigt en bekants granne ägde Gross sista åren ska kolla vad jag vet var han då 100% ox åter kommer

Jaså? Vad knepigt :crazy: Enligt SAHF så är han "ej arab" likaså avkomman Mona Lisa och vidare Queen Anne

Skulle vara jättekul om du kunde kolla upp det :bow:

Jaså? Vad knepigt :crazy: Enligt SAHF så är han "ej arab" likaså avkomman Mona Lisa och vidare Queen Anne

Skulle vara jättekul om du kunde kolla upp det :bow:
Det kan mkt väl vara så att han är en renrasig arab, men under en viss tid tidigare så registrerades endast avkommor efter premierade hingstar, (tvärtemot vad WAHO förespråkade, en arab är en arab om far och mor är arab) eller så kan han haft tex rysk stam, den stamboken godkändes inte under en tid, bla pga Aswan , men nu är samma ryska blod väldigt eftertraktat, snurrigt, javisst :grin:

Aha sedärja! Snurrigt var ordet :crazy: Får hoppas att Sockertoppen får fram lite information

Aha sedärja! Snurrigt var ordet :crazy: Får hoppas att Sockertoppen får fram lite information

halå där igen...nu har jag kollat...är ni säker på stavningen?
vet ej om det kan vara så som någon här ovan skrev att de har med stammen att göra...den grosz jag tänkte på stavade som jag skrev nyss

Grosz

inget annat och han var då reggad å äkta ox :D

tänk vad en bokstav kan göra...kolla om stavningen stämmer!!!

Namnet Gross var det jag fick fram från SAHF, så Grosz var det nog inte, han har inga reggade avkommor även

Får spinna vidare!

Liknande trådar

R
Avel Med tanke på alla hätska diskussioner om fullblod och vad man vill ha (och tydligen framförallt vad jag inte vill ha:crazy: ) så vill...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
41 150
Senast: Mayaanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vaginal vs kejsarsnitt
  • Skottlossning på skola
  • Roliga saker som barn säger