nilema Trådstartare 27 Apr 2005 #1 i ett brev med posten kom detta till mig.... garanterat ensam att ha det Behöver jag påpeka att jag har gul/svart som tävlingsfärger? "Alla" travare har numera namn på sina pannband men se inte jag Jag tyckte det var tufft
i ett brev med posten kom detta till mig.... garanterat ensam att ha det Behöver jag påpeka att jag har gul/svart som tävlingsfärger? "Alla" travare har numera namn på sina pannband men se inte jag Jag tyckte det var tufft
nilema Trådstartare 27 Apr 2005 #5 Sv: Eget pannband En kompis till mig har sytt det och hon har lovat att inte göra ett till likadant
L Lozzan 28 Apr 2005 #8 Sv: Eget pannband Fint! Hur kan man sy ett sånt egentligen?? Har hon nåt specc??
nilema Trådstartare 28 Apr 2005 #10 Sv: Eget pannband *knapplån* Kan tala om att damen vart urtjusig i det Ska ta med kameran nån gång och ta på det, provade fota med mobilen men det vart inga bra kort
Sv: Eget pannband *knapplån* Kan tala om att damen vart urtjusig i det Ska ta med kameran nån gång och ta på det, provade fota med mobilen men det vart inga bra kort