Egenhändiga boxgaller?

B

**BORTTAGEN**

Någon som vet var man kan köpa stadiga nät som man kan ha som boxgaller? Inte på rulle utan "hårda" som man får såga till.

Finns det armeringsnät med lite mindre "hål"? Vill ju inte att hästarna ska kunna fastna.

Alla tips mottages tacksamt! :bow:

prova med att åka till en byggfirma.. dom bör ha ett sådant nät du letar efter, om inte annat kan dom beställa hem det.. och sedan akn priserna variera och eftersom att jag aldrig köpt sådant stelt nät kan priserna för en kvm vara 50 kr eller 300 kr.. eller kanske ännu billigare/dyrare.. så det är bäst att du frågar en återförsäljare :)

Liknande trådar

Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
596
Senast: Caoimhe
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
591
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 893
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden
  • Senskada pga spark

Omröstningar