Egenbyggda skötbordet (bilder)

Sv: Egenbyggda skötbordet (bilder)

det skulle ju kunna gå att klä in kedjorna i nåt mjukare material :idea:
 
Sv: Egenbyggda skötbordet (bilder)

det skulle ju kunna gå att klä in kedjorna i nåt mjukare material :idea:

Eftersom många av oss här har häst elelr har kontakt med häst på ett eller annat sätt så tror jag att ni vet vad jag menar....jag vet inte vad dem heter, men sånt där nosludd man sätter på grimman tex så den inte skaver. Det kan man ju sätta på kedjorna! Fästes ju med kardborrband.:idea:
 
Sv: Egenbyggda skötbordet (bilder)

Jag tycker att ditt skötbord är fint och bra gjort! Dessutom tror jag itne att du behöver ha kanter på. Det ENDA som hindrar barn från att trilla av skötborden är en uppmärksam förälder, oavsett om skötbordet har kanter elelr ej. Så svårt är det ju itne att ALLTID hålla en hand ordentligt på barnet när man ska ta något bredvid eller på golvet eller nåt.

Något jag tänkte på var dock att du hade kunna måla gångjärn och vad-heter-det nu igen som sitter på undersidan och syns när det är uppfällt vita.
 
Sv: Egenbyggda skötbordet (bilder)

Eftersom många av oss här har häst elelr har kontakt med häst på ett eller annat sätt så tror jag att ni vet vad jag menar....jag vet inte vad dem heter, men sånt där nosludd man sätter på grimman tex så den inte skaver. Det kan man ju sätta på kedjorna! Fästes ju med kardborrband.:idea:

Tänkte precis på det jag med! :idea:
 
Sv: Egenbyggda skötbordet (bilder)

Det ENDA som hindrar barn från att trilla av skötborden är en uppmärksam förälder, oavsett om skötbordet har kanter elelr ej.

Där är jag nog lite benägen att hålla med dig.

Jag är också lite sugen på att måla plattorna vita. Jag grubblar dock bara lite över hur det blir eftersom att jag måste använda en annan färgtyp som fäster på det underlaget. Det är då inte helt säkert att det blir exakt samma vita, men det kanske inte är hela världen. Får grubbla vidare :D

Klä in med nosludd var smart. Undrar vad man ska ha för rolig färg/mönster i så fall?

/snurpe
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp