Egen namnskylt! *bildtråd*

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TaylorSwift
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 77
  • Visningar Visningar 24 707
Sv: Egen namnskylt! *bildtråd*

Tack :D

Nej, jag kollar lite på mönster och så och väljer färg, sen är det bara att skissa. När det gäller texten försöker jag hitta ett typsnitt jag gillar och sen imitera det.

Skylt nr 2 va det en i stallet som beställde liksom nr 3, de andra är till mina hästar.

Ni som gjort namnskylt på datorn, visa hur dom ser ut! =)

Lekte lite i photoshop med en bild, har dock ingen egen box (lösdrift) så jag har ingenstans att hänga upp en namnskylt. :cry:
Är det någon som har en bild i behov att bli lekt med så finns jag till dess förfogande i brist på underhåll.

IMG_3968copy.png

Lekte lite i photoshop med en bild, har dock ingen egen box (lösdrift) så jag har ingenstans att hänga upp en namnskylt. :cry:
Är det någon som har en bild i behov att bli lekt med så finns jag till dess förfogande i brist på underhåll.

IMG_3968copy.png

Nu blev jag avundsjuk på dig för du har photoshop, orättvist :eek:

Jätte fin var den :D :bump:

En väldigt enkel som nästan skulle kunna vara gjord i paint, men jag använde faktiskt photoshop :angel: Den ska in i en guldram :d

28860652.jpg

kl

Dessa väljer jag mellan

fast jag ska givetvis lägga till namn, u, e och ägare på bilden

fast byta ut "i was born to love you" mot ägare, u och e

Nu har mina hästar fått nya boxtavlor som jag gjort själv (ramarna är dock köpta)

:love: Blev alldeles kär i ramen!!! Måste ge mig ut på jakt efter en snart, att det kunde bli en så snygg namnskylt av att lägga den innanför en ram visste jag inte. Tack för att du la upp den här! :bow:

Ja ramen är så läcker :love: Ett tips är att ta bort glaset i ramen och laminera pappret istället så inte hästarna skadar sig om de har sönder ramen.

Håller på och målar ett gäng skyltar åt några kompisar som flyttat till nytt stall. Har inga bilder än men det är vita skyltar, 18x27 cm, med ett porträtt av hästens huvud i ena sidan och namn, födelseår, härstamning och ägare på resten.

Hehe, satt just och funderade på kombinationen glas och stall... Så tack för att du skrev det, då slipper min trötta hjärna anstränga sig just nu. Ska ut på ramjakt i slutet på veckan!

Håller på och målar ett gäng skyltar åt några kompisar som flyttat till nytt stall. Har inga bilder än men det är vita skyltar, 18x27 cm, med ett porträtt av hästens huvud i ena sidan och namn, födelseår, härstamning och ägare på resten.

Meh! Så får man väl inte skriva och inte lägga in någon bild:mad:
:D Hoppas du lägger in bilder snart:)

Jättekul idé att pimpa upp stallet med ramar:bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 242
Senast: Iamia
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här... 2
Svar
32
· Visningar
3 194
Senast: ameo
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: tanten
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 797
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka